lördag 5 december 2009

Efit Lördag 5 December


Efit-dag igen, jag missade nästan att det var idag!



Vaknade, men låg kvar och läste en stund.





Nyhetspaus i Melodikrysset som jag löser med min bror.





Mamma ringer och tycker att jag borde äta frukost.





Börjar med frukosten, äntligen...





Kollade på andra avsnittet ur Black Books - Manny's first day. Fantastisk rolig serie. Jag kan se den hur många gånger som helst.





Bestämde mig att gå ut en vända, bland annat till återvinningen som ligger inte så långt hemifrån. Jag vet inte varför jag inte tar mig iväg tidigare bara...





Fortfarande ute på promenad





Kom hem och regnrusket gjorde att jag behövde värma upp min kalla kropp i duschen.





Diskade före middagen (jag vet att de flesta diskar efter, men det ska jag också göra)





Blev supersugen på en Magnum Temptation Chocolate, så jag riskerade mitt liv genom att cykla ut i halkan. Jag insåg inte riktigt hur illa det var förrän jag stannade för att fota och höll på att glida omkull direkt min fot tog i marken.






Började kolla på en The Bank Job





Tog mig en liten fruktstund under filmen






Beslutade mig för att städa undan lite böcker som jag hade lånat ut till en f.d arbetskollega




Måste få sidan precis som jag vill, annars kommer jag vara uppe hela natten.





Nej Jag tror att det är dags att dra sig i säng...




Andras efit-lördag finner du här

5 kommentarer:

  1. hej kikar in på din EFIT-dag

    SvaraRadera
  2. Åh, en till melodikryssare!

    SvaraRadera
  3. Missade det nästan också men blev påmind av mor min :-)

    SvaraRadera
  4. Diska före middagen görs här med ska jag säga... ;)

    Trevlig andra advent.

    SvaraRadera
  5. Men då kom du ju ut två gånger - det var väl bra i det trista vädret!
    Jag sitter också och trixar med min blogg länge innan jag får den som jag vill, inte så lätt alltid i blogger...

    SvaraRadera

Banner created with MyBannerMaker.com